Dalle Chicha os teus Xogos con GameMode

A semana pasada recibíamos un correo electrónico por parte do departamento de prensa de Feral Interactive, é nada más comezar a lelo xa se nos fixeron os ollos “chiribitas”.  A coñecida compañía británica de ports remataba de liberar unha ferramenta que permite optimizar o uso do noso equipo para a execución de xogos.  Procurando un pouco mais de información sobre dita ferramenta que a facilitada por Feral, atopamos unha pequena entrevista realizada por GamingOnLinux os seus desenroladores, e nela puidemos botar un pouco mais de luz sobre ela.

“GameMode” é un conxunto de demo (servizo) e librerías que o que fai basicamente é trocar o gobernador do kernel para conseguir o máximo rendemento de este cando executamos o xogo. Por defecto os sistemas veñen prefixados a “Ondemand” ou “Powersave”, o que pode provocar certa lentitude e inestabilidade no rendemento. Si queremos asegurarnos de que o noso xogo aproveite o máximo potencial que pode ofrecernos o noso sistema, e sexa o mais estable posible, este gobernador debería estar en “Performance”, o cal fará que o noso equipo consuma mais enerxía si o mantemos permanentemente deste xeito. Ademais debemos darlle privilexios de superusuario a estas accións, o cal implica sempre certo risco. Si queremos saber que gobernador estamos a usar en calquera momento, podemos executar este comando:

cat /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_governor

Grazas a esta ferramenta non é necesario modificar este gobernador constantemente para adaptarnos á situación que requira, senón que o modo de máximo rendemento executarase automaticamente cando arrinquemos un xogo, y desactivarase o deixar de usar este. Si queremos instalar esta ferramenta, por certo Open Source (BSD3),  tan so temos que ir a súa páxina de GitHub e seguir las instrucións facilitadas.

Para os seguintes xogos que lanzará Feral, como o esperado “Rise of Tomb Raider”, virá incluído, polo que se espera que se execute automaticamente si está instalado. Pero tamén poderemos facer uso de él noutros xogos. Para elo simplemente debemos arrincar el xogo coa seguinte orde:

LD_PRELOAD=/usr/\$LIB/libgamemodeauto.so ./game

Si o noso xogo está en Steam, teremos que configurar os seus parámetros de arranque deste xeito:

LD_PRELOAD=$LD_PRELOAD:/usr/\$LIB/libgamemodeauto.so %command%

Como podedes ver, unha vez instalado, o seu uso é moi doado. Agora so temos que ver a vantaxe que nos vai supor ó usalo. Si é certo o que promete podemos estar ante un antes e un despois nos xogos para Linux. As veces simplemente un 10% mais pode marcar a diferencia. Tamén haberá que seguir o proxecto para ver como evoluciona co tempo, e si pouco a pouco vai engadindo novas características e funcionalidades, especialmente grazas as contribucións da comunidade. Como apunte, estaría ben que por parte ao menos de Feral Interactive, incluíran el GameMode no seu catálogo de xogos actualizándoos, para así evitar el ter que andar tocando os parámetros de arranque.

Realicei algunhas probas de xogos y obtivemos los seguintes resultados:

Company of Heroes 2 DIRT Rally Shadow Of Mordor
Normal Con GameMode Normal Con GameMode Normal Con GameMode
Mínimo 25,9 13,74 53,93 62,65 39,53 39
Máximo 53,31 56,66 94,27 93,97 79,06 82,19
Media 35,27 34,39 68,78 77,53 55,92 58,09

 

F1 2015 F1 2017 DIRT Showdown
Normal Con GameMode Normal Con GameMode Normal Con GameMode
Mínimo 29,84 38,03 35 36 56,96 37,42
Máximo 60,59 70,95 49 75  
Media 46,49 60,41 41 52 65,78 58,71

Como podedes ver, os xogos que comparten o motor EGO de Codemasters, a excepción DIRT Showdown, que foi portado por Virtual Programming, ganan bastantes frames por segundo. En troques o resto das diferencias non parecen significativas.

Algo que é importante dicir, é que este software pódese usar non só con xogos, senón con calquera outra aplicación que requira un uso alto de recursos, coma por exemplo un editor ou conversor de video.

Antes de que se nos esqueza, é agradable ver como empresas como Feral colaboran ca comunidade do Software Libre aportando o seu grao de area para que todo isto tire para adiante. Como sabedes, a parte de este novo proxecto, Feral leva tempo colaborando co desenrolo de Mesa e os drivers libres tanto de OpenGL. coma de Vulkan. Certo é que redunda no seu propio beneficio, pero tamén no de todos, e iso é algo que é importante recoñecer.

¿Qué vos parece “GameMode”? ¿Xa o probastes? ¿ notastes diferencia? Podedes deixar as vosas impresións e probas nos comentarios.

 

Nota: Este artigo foi escrito orixinariamente en castelán para JugandoEnLinux.com

Si che gustou este artigo, por favor pincha na publicidade.
-Grazas-

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *